Zowel SEO als SEA zijn goede manieren om het verkeer naar je website te vergroten en conversie te realiseren. Maar door ze te combineren krijg je de beste resultaten!Wij leggen uit waarom dit zo is.
SEO staat voor search engine optimization, oftewel zoekmachineoptimalisatie. De term houdt alle activiteiten in die je uitvoert om te zorgen dat je site goed te vinden is in de Google search engine en andere zoekmachines.
SEO activiteiten beslaan:
Wil je meteen weten met welke SEO diensten wij jouw website in de zoekmachineresultaten kunnen laten stijgen? Vraag dan gratis een offerte aan
Het belangrijkste nadeelis dat het even duurt voordat het resultaat van SEO inspanningen zichtbaar wordt: Google moet je website opnieuw indexeren. Hij moet vervolgens de concurrentie met andere webpagina’s doorstaan en pas daarna krijgt hij een hogere positie in de zoekresultaten.
Zoekmachineoptimalisatie is een vak apart. Maar wij hebben 2 tools ontwikkeld die je kunnen helpen om te zorgen dat jouw internetsite bovenaan komt in Google. Op een eerlijke manier, zonder dat je specialistische kennis nodig hebt en tegen minimale investering. Een deel van het werk hoef je namelijk niet uit te besteden, maar kan je prima zelf doen!
Lees hieronder meer over SEO Page Optimizer en Keyboost.
SEO Page Optimizer is een tool die je helpt om je webpagina zodanig in te richten, dat Google hem goed kan lezen en beoordelen. Daarnaast geeft deze tool feedback op hoe jouw tekst zich gedraagt ten opzichte van internetpagina’s die al een hoge ranking in Google hebben. Ten slotte krijg je tips over gerelateerde zoekwoorden. Hierdoor zal jouw tekst nog beter aansluiten bij de informatiebehoefte van je (beoogde) klanten.
Verbeter je tekst naar aanleiding van de adviezen die SEO Page Optimizer je geeft, en je zult beter scoren op het gebied van SEO.
Google analyseert alle pagina’s die op het internet staan. Als er een zoekopdracht wordt gegeven, kijkt hij naar al deze pagina’s en bepaalt welke website in zijn ogen het best de zoekopdracht beantwoordt. Dat doet hij op basis van bovengenoemde 3 pijlers.
SEO Page Optimizer analyseert op zijn beurt de kenmerken van goed presterende webpagina’s. Waar moet een webtekst aan voldoen om een hoge positie te krijgen?
Als je jouw webtekst ingeeft in de tool, dan vergelijkt hij deze tekst met de goed presterende pagina’s. Het resultaat: een uitgebreid rapport met adviezen hoe jij jouw webpagina kan aanpassen, zodat die óók hoger in Google komt te staan.
SEO Page Optimizer is elke dag één keer gratis te gebruiken. Wil je jouw webpagina’s vaker later analyseren? Dan vraag je eenvoudig meer scans bij ons aan.
Nieuwsgierig geworden? Probeer onze tool gratis uit en verbeter je webpagina! Of bel ons: +31 85 2082730.
Een belangrijk onderdeel van zoekmachineoptimalisatie is linkbuilding: het plaatsen van links van en naar andere relevante websites. Maar welke websites zijn relevant en hebben ook nog eens autoriteit in de ogen van Google? En hoe zorg je voor links van die sites naar de jouwe?
Keyboost helpt je daarbij. Deze tool analyseert namelijk welke pagina’s in jouw markt autoriteit hebben. Hij brengt dus in kaart welke pagina’s relevant zijn om van en naar te linken, en welke pagina’s het goed doen in de ogen van Google. Wij plaatsen vervolgens tekstlinks op deze pagina’s.Het resultaat: binnen 2 weken staat jouw website hoger in Google!
Wil je weten hoe Keyboost het linkprofiel van jouw site kan verbeteren? Vraag een gratis trial aan
Met behulp van onze 2 tools kan jij je website dus verbeteren op de 3 pijlers waarop Google sites beoordeelt! Zodat je meer bezoekers mag verwelkomen en meer conversie kunt bewerkstelligen.
SEA staat voor Search Engine Advertising. Oftewel: met SEA adverteer je via Google. Je koopt dan zoekwoorden in. Wanneer iemand dat zoekwoord in Google gebruikt, wordt jouw advertentie getoond. Een andere term voor SEA is Google Advertising.
Het belangrijkste nadeel is dat wanneer je stopt met SEA je vindbaarheid in Google direct weer wegvalt. Daarmee verdwijnt ook het verkeer naar je site. Daarnaast kan je je eenvoudig verliezen in de strijd om de beste zoekwoorden, met alle financiële gevolgen van dien. Door onze jarenlange expertise weten wij precies hoe een goed scorende SEA campagne eruit ziet. Daarbij adviseren wij ook over een sterke landingspagina eruit ziet, die optimaal converteert.
Zoals hierboven beschreven, werkt SEO goed op de lange termijn en zijn de kosten minimaal. SEA daarentegen geeft direct resultaat.
Wanneer je SEO dus combineert met een SEA campagne, dan krijg je het beste van 2 werelden.
Kies je voor een samenwerking met ons, dan kies je voor een bureau met jarenlange zoekmachine expertise.
Wij zorgen voor:
Om kort te gaan: je omzet zal dus stijgen. En daar is het je natuurlijk om te doen. Neem vandaag nog contact op om de mogelijkheden voor zoekmachineoptimalisatie en Google advertising voor jouw website te bespreken.
Meer redenen om voor ons te kiezen:
Wij delen onze kennis van SEO en SEA graag en wij doen dat via 2 nieuwsbrieven:
• De Geheimen van Google ontrafeld: lees gebruik de tips ter verbetering van zowel je SEO als SEA resultaten
• Meer klanten uit je website: lees onze tips over conversie optimalisatie. Je zult meer omzet creëren door het toepassen van onze adviezen!
Heb je vragen naar aanleiding van de informatie over zoekmachineoptimalisatie en Google Ads op deze website? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag! Of bel ons meteen: +31 85 2082730.