Marketing

Hoe haal je het maximale marketing rendement uit class=”internallink”>jouw website? Zodat klanten jou vinden en jij daar weinig voor hoeft te doen? Zoekmachineoptimalisatieis de manier om dat voor elkaar te krijgen. Door bepaalde zoektermen op de juiste manier in jouw website te verwerken, scoor je hoger in de zoekresultatenvan Google en andere search engines. Onze tool, SEO Page Optimizer, helpt je hierbij – het is een scan die aangeeft hoe jouw site class=”internallink”>beter kan scoren in zoekmachines. Op basis van duidelijke aanwijzingen, verbeter jij je teksten. Scoort je website al redelijk tot goed? Dan brengt onze Keyboost tool die nog hoger in de organische class=”internallink”>zoekmachines. Zonder dat je dan de class=”internallink”>tekst nog verder hoeft aan te passen.

Geïnteresseerd in een van deze tools? Probeer ze gratis uit!

Registreer je voor één gratis analyse per dag via SEO Page Optimizer.

Vraag de gratis Keyboost-test aan.

 

Vraag meteen een gratis offerte aan

 

5 marketing tips

Marketing vindt tegenwoordig vooral online plaats. Maar anders dan veel mensen denken, heeft het meer om het lijf dan het digitaal versturen van bedrijfsinformatie in een nieuwsbrief of e-mail. Online marketing kan je vandaag de dag niet meer los zien van Search Engine Optimization, oftewel zoekmachineoptimalisatie. Daarbij is het de kunst om met de juiste class=”internallink”>tekst, jouw website zo hoog mogelijk in de Google zoekresultaten te krijgen. Liefst class=”internallink” style=”font-weight: normal;”>bovenaan op de eerste pagina van een class=”internallink” style=”font-weight: normal;”>zoekmachine. Dat gebeurt wanneer je pagina goed geoptimaliseerd is voor een zoekterm. Maar hoe krijg je dat voor elkaar?

Door class=”internallink”>jouw website te finetunen met SEO Page Optimizer. Met deze tool behaal je veel winst, ook als je een beperkt budget hebt. Daarnaast kan je deze 5 eenvoudige tips toepassen, waardoor jouw website hoger in de zoekmachineresultaten komt:

  1. Kies een niche. Daarmee bedoelen we: kies een combinatie van zoektermen die niet al te veel wordt gebruikt door andere websites. Ga bijvoorbeeld niet voor algemene termen, maar ga voor langere zoekwoord combinaties. Of voeg er een locatie aan toe. Kies bijvoorbeeld niet voor ‘zoekmachineoptimalisatie‘, maar voor ‘Zoekmachineoptimalisatie in Amsterdam’. Dan heb je minder concurrentie en scoor je beter.
  2. Geef elke pagina een pakkende paginatitel waarin je jouw zoekwoorden gebruikt. Deze ‘page title’ (title-tag) is ook class=”internallink”>zichtbaar in de resultaten van Google en andere zoekmachines. Het is de blauwe, klikbare class=”internallink”>tekst waarin een korte omschrijving van de desbetreffende pagina staat. Bijvoorbeeld ‘Zoekmachineoptimalisatie Amsterdam direct hoger in Google?’. De meeste CMS-systemen hebben daarvoor een invoerveld.
  3. Zorg voor een pakkende beschrijving van jouw pagina. Deze descriptiontag is de regel onder de blauwe titel in Google. Deze regel geeft meer informatie over wat bezoekers te wachten staat als ze doorklikken. De tekst heeft ook als doel om mensen te triggeren om door te klikken. Een voorbeeld van een beschrijving kan zijn: ‘Zoek je een bedrijf da zoekmachineoptimalisatie in Amsterdam aanbiedt? Lees dan wat wij voor jou kunnen betekenen’.
  4. Gebruik de zoekwoorden regelmatig, zonder dat je de leesbaarheid geweld aan doet. Je wilt immers dat bezoekers lezen wat je op je website vertelt. Hoe langer je bezoekers blijven hangen, hoe beter je uiteindelijk zult class=”internallink”>scoren in zoekmachines.
  5. Zoekmachines class=”internallink”>scannen websites – net als de meeste mensen. Dus de koppen (h1, h2 en h3) zijn belangrijk. Zorg dat de zoektermen die je in jouw marketing optimalisatie strategie bepaalt hebt, in de koppen staan. Dat ziet Google dat als waardevolle class=”internallink”>content.

Wil je jouw site class=”internallink”>optimaliseren voor Google? Vraag dan een offerte op. De offerte is geheel op maat, en geheel vrijblijvend.

SEO Page Optimizer

Een paar kleine aanpassingen aan je webtekst kunnen al het verschil maken. Het verschil tussen een geoptimaliseerde site op de eerste pagina en een site die je pas op de tweede of derde pagina van de zoekmachineresultaten tegenkomt. Met SEO Page Optimizer analyseer je class=”internallink”>jouw website snel en eenvoudig, zonder dat je technische kennis (van bijvoorbeeld html) nodig hebt. Voer de test uit. Je ziet in één oogopslag waar je keywords kunt toevoegen om jouw vindbaarheid te class=”internallink” style=”font-weight: bold;”>verbeteren. Na één keer nog niet tevreden? Je kunt SEO Page Optimizer zo vaak uitvoeren als je wilt, à rato van één gratis analyse per dag. Wil je de service vaker dan één keer per dag gebruiken? Dan koop je voordelig een aantal analyses in. Al heel snel het optimaliseren van je tekst, zie je resultaat.

Probeer onze optimalisatietool gratis uit!

Keyboost

Wanneer jouw webtekst al vrij goed geoptimaliseerd is voor Google, kunnen wij je helpen ommet enkele muisklikken nog hoger in de zoekresultaten van search engines te komen. Wij bieden je Keyboost, een tool waarmee je class=”internallink”>jouw website een boost kan geven – zonder dat je de class=”internallink”>tekst van je website hoeft te veranderen. Na twee class=”internallink” style=”font-weight: bold;”>weken zie je dat jouw site steeds beter class=”internallink” style=”font-weight: bold;”>vindbaar wordt en hoger in de class=”internallink”>zoekresultaten van Google en andere engines staat. Ben je tevreden? Dan kan je de dienst voor langere tijd tegen betaling afnemen.

Probeer Keyboost gratis uit!

Waarom onze tools gebruiken?

class=”internallink”>Bovenaan in de zoekresultaten komen: dat is niet langer weggelegd voor grote organisaties met een oneindig optimalisatiebudget. Ga zelf aan het roer van de SEO Marketing staan: zet SEO Page Optimizer of Keyboost in.

Of besteed de verbetering van jouw zoekmachineresultaten aan ons uit. In dat gevalkies je uit onsSEO Marketing totaalpakket de diensten die je wilt. Deze SEO diensten kun je stapsgewijs implementeren, op het moment dat het jou uitkomt.

Een voorbeeld van onze diensten:

We doen dit alles op basis van 15 jaar ervaring met alle vormen van SEO Marketing. Dat maakt ons tot dé zoekmachinespecialist in Nederland. Niet voor niets class=”internallink”>scoren we zelf ook uitstekend in Google. Het spreekt vanzelf dat wij je regelmatig op de hoogte houden met overzichtelijke rapportages en praktische feedback. Het is SEO marketing waarbij je constant zelf de controle houdt over uitvoering en budget. Bovendien scoort jouw website via Keyboost beter dan via Google AdWords: wij zijn voordeliger en zorgen dat meer mensen vanuit Google doorklikken naar jouw site. Met andere woorden, bij ons krijg je een hogere Click Through Rate (CTR).

Als samenvatting zetten we de voordelen van onze SEO Marketing diensten nog even op een rijtje:

Neem de proef op de som! Vraag ons naar de mogelijkheden voor de zoekmachineoptimalisatie van website. Dat kan telefonisch op nummer +31 85 2082730 -, per e-mail naar info@seopageoptimizer.nl  of vul het contactformulier in.

 

Je kunt ook online een gratis offerte aanvragen


Close

Deze site gebruikt cookies.

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. U gaat akkoord met onze cookies als u onze website blijft gebruiken.