De geheimen van Google ontrafeld! De geheimen van Google ontrafeld!

Om te bepalen of een webpagina een hoge plaats verdient in de zoekresultaten, kijkt Google vooral naar het volgende:

 

Inhoud: Scoort uw webpagina inhoudelijk goed voor het keyword? Wordt het keyword te weinig, te veel of juist genoeg herhaald? Worden er voldoende synoniemen gebruikt en wat zijn die synoniemen dan?

Domeinwaarde: Wordt uw website hoog gewaardeerd in Google? Zijn er voldoende links naar uw website? En komen die van hoog gewaardeerde websites?

 

Vooral bij ‘moeilijke’ keywords, waar veel websites hevig om concurreren, wordt dat laatste steeds belangrijker.

 

In de volgende blogpost: Google Ads: Hoe weet u welke keywords u het beste kunt gebruiken?

En in de blogposts daarna: hoe optimaliseert u webpagina’s, zelfs voor meer dan één keyword? Hoe kunt u de waarde van uw website verhogen?

 

Hebt u concrete vragen over internetmarketing of zoekmachineoptimalisatie? Neem gerust contact op met ons: 03 641 66 81 of info@ipower.eu

Laat een bericht achter



Deze site gebruikt cookies.

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. U gaat akkoord met onze cookies als u onze website blijft gebruiken.